Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

Müşteri memnuniyeti;

Kalite yönetim sistemi performansının ölçümlerinden biri olarak, kuruluş, müşteri şartlarının karşılanıp karşılanmadığı hakkındaki müşteri algılaması ile ilgili bilgileri izlemelidir. Bu bilgileri elde etmek ve kullanmak için metotlar belirlenmelidir. Politikamız kaliteyi maksimum seviyede gerçekleştirebilmek için aşağıdaki ilkeleri esas aldık;

  • Müşterileri isteklerini belirleyerek, şartname ve standartlara uygun hizmet yapmak.
  • Yaptığımız her işte mükemmelliği hedeflemek ve ulaşmak,
  • Çalışanlarımızın katılımını sağlamak ve verimliliğini arttırmak,
  • Hizmetin her kademesinde kaliteyi en iyi şekilde sağlamak ve müşteri memnuniyetine ulaşmak,
  • Çalışanlarımızı eğiterek becerileri ve kalite bilincini arttırmak,
  • İşlerimizde “sürekli gelişme” yi sağlamak.


Hedeflerimiz;

  • Müşteri Odaklılık,
  • Yönetimsel ve Teknolojik Yeniliklere Açıklık,
  • Çevreye Karşı Duyarlılık,
  • İş Sağlığı ve Güvenliği,
  • Çalışanların Sürekli Eğitimi ve Gelişimi,
  • Karşılıklı Sevgi, Saygı ve Güven,
  • Yaratıcılık ve Yenilikçilik,
  • Etkin Ekip Çalışması.
Diğer Bilgiler

BİZE ULAŞIN

0 252 513 77 11
0 532 310 22 95
İletişime geç
💬 Yardım
Merhaba 👋
Size nasıl yardımcı olabilirim?